АВТОНОМІЗАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ – СКЛАДОВА РЕФОРМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Анатоліївна Власюк Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» https://orcid.org/0000-0002-1683-5622
  • Тетяна Петрівна Дараган Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» https://orcid.org/0000-0002-6714-9374

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15831

Ключові слова:

якість освіти, реформування, автономія, заклади вищої освіти

Анотація

У статті проаналізовано необхідність реформування вітчизняної системи вищої освіти та впровадження інституційної автономії у закладах вищої освіти. Визначено основні підходи до реалізації автономії у закладах вищої освіти: самостійне затвердження освітніх програм; формування змісту освіти через стандарти вищої освіти на компетентнісній основі; право вільного вибору студентами не менше 25% обсягу освітньої програми; індивідуальні навчальні плани студентів; можливість зарахування результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті; самостійне визнання закладами освіти результатів навчання в окремих випадках; розширення можливостей для академічної мобільності здобувачів вищої освіти та викладачів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Власюк, О. А., & Дараган, Т. П. (2021). АВТОНОМІЗАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ – СКЛАДОВА РЕФОРМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 85–88. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15831

Номер

Розділ

Статті