ДОСВІД ВИДІЛЕННЯ ДЕТЕРМІНАНТ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ НА ВИЩУ ОСВІТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15825

Ключові слова:

детермінанти попиту на вищу освіту, детермінанти пропозиції на вищу освіту, освітні послуги, заклади вищої освіти, ринок освітніх послуг

Анотація

У роботі проаналізовано ступінь дослідження основоположних детермінантів попиту та пропозиції у секторі вищої освіти, як серед зарубіжних, так і вітчизняних праць науковців. Спираючись на наявні наукові дослідження, можливо простежити ключові фактори, що формують ринок освітніх послуг. Так, було виявлено, що науковці будують, в основному, функцію попиту та визначають її як основоположну у формуванні ринку послуг вищої освіти. Ключовим індикатором даної функції є показники чисельності осіб, що вступили до закладів вищої освіти (Канада). Разом з тим, основними факторами, що впливають на попит, є демографічні та економічні (Пакистан, Танзанія). Культурно-освітні фактори визначають попит в такій країні, як Саудівська Аравія. Відносно України, дослідження будуються лише на визначенні детермінантів попиту, оскільки, на думку науковців, пропозиція на вищу освіту визначається державними органами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Барвінок, В. Ю., & Воронцова, А. С. (2021). ДОСВІД ВИДІЛЕННЯ ДЕТЕРМІНАНТ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ НА ВИЩУ ОСВІТУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 63–66. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15825

Номер

Розділ

Статті