ГУМОРИСТИЧНІ СТИЛІ ТА ЇХ ЗВ'ЯЗОК З НАЛЕЖНИМ ПОЧУТТЯМ СЕРЕД СТУДЕНТІВ БІЗНЕС-ШКІЛ В ІНДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15818Ключові слова:
Стилі гумору, Почуття належності, Студенти бізнесу, Позитивна психологіяАнотація
Почуття гумору - одна з відмінних рис поведінки, яка існує у людини порівняно з іншими видами. Однак у літературі гумору було проведено чимало досліджень. У літературі не так багато доказів, що пов'язують стилі гумору з почуттям належності серед студентів -бізнесменів. Почуття приналежності існує в кожній людині, і це визначає рівень їх прихильності до своєї спільноти чи команди. Це суб’єктивне відчуття значущості особистості в групі. Існують певні стилі гумору, які виховують командну поведінку. Нинішнє дослідження проводиться серед студентів бізнесу в Індії з метою виявлення стилів гумору та їх впливу на почуття належності. Всього до дослідження було залучено 125 студентів денної форми навчання МВА з бізнес -шкіл Бангалора, Індія. Інструментами були Анкета стилів гумору (HSQ) та Психологічне почуття приналежності (SOBI-P). Результати показують, що студенти, які вміють зберігати почуття гумору навіть у складних ситуаціях, частіше відчувають сприйняття спільнотою та однолітками, позитивне почуття приналежності до бізнес -школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.