ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ (ПРВ) НА ВЗАЄМНИХ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЯХ

Автор(и)

  • Charles Ohanyelu N. Turiba University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15816

Ключові слова:

Взаємна стратегія навчання (RTS), Підвищення кваліфікації вчителя (TPD), компетентність вчителя

Анотація

Було висловлено занепокоєння через нездатність нових і менш досвідчених учителів англійської мови застосувати стратегії, які могли б покращити розуміння учнями читання. Тому Стратегія взаємного викладання (RTS) була впроваджена шляхом підвищення кваліфікації вчителя (TPD для підвищення компетентності вчителів у розумінні читання. Мета цієї статті - оцінити ефективність професійного розвитку вчителів щодо взаємних стратегій серед менш досвідчених учителів англійської мови на півдні. Схід, Нігерія. Вплив взаємного навчання постійно встановлюється, якщо підхід належним чином здійснюється під керівництвом експерта. Професійний розвиток є визнаною управлінською практикою, де вчителі навчаються розвивати свої професійні та педагогічні навички, які б ефективно та ефективно підвищити їх викладацьку ефективність на уроці. Для оцінювання ефективності стратегії було застосовано експериментальний дизайн дослідження (підхід до тестування-втручання-після тесту). Загалом N = 56 становить розмір вибірки. Анкета опитування вчителів ( TSQ) був інструментом збору даних sult показує значне поліпшення після втручання. Таким чином, у цьому документі робиться висновок, що RTS є хорошою стратегією для навчання учнів читання з розумінням. Він також підсумував, що TDP є ефективною стратегією для підвищення рівня компетентності нових і менш досвідчених учителів англійської мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Ohanyelu N. , C. (2021). ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ (ПРВ) НА ВЗАЄМНИХ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЯХ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 28–32. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15816

Номер

Розділ

Статті