РОЛЬ ОСВІТИ ОСОБИ В ПРИЙНЯТТІ ЕТИЧНИХ РІШЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15814Ключові слова:
моральні цінності, прийняття етичних рішень, вища освіта, соціальна відповідальність, сталий розвитокАнотація
Зростаючий інтерес до етичної поведінки та сталого розвитку бізнесу на глобальному рівні, а також очікування суспільства щодо етичної та відповідальної поведінки підприємницьких організацій висувають нові вимоги до навчальних закладів з точки зору підготовки кадрів, які відповідають більш складним завданням сучасного підприємницька діяльність. З цієї точки зору ця дослідницька робота має на меті вивчити роль вищих навчальних закладів (особливо під час дистанційної освіти, спричиненої пандемією) у підготовці компетентних, інноваційних та гнучких осіб, які приймають рішення, які є соціально відповідальними та чуйними, здатними розуміти та поважати загальнолюдські етичні цінності. , справедливість і рівність, високий рівень моралі та етики, культурні, релігійні, етнічні та інші різноманітності, готові вживати заходів для захисту навколишнього середовища від негативного впливу підприємницької діяльності та сприяти сталому розвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.