СТЕЙКХОЛДЕРИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ЯК НАЛАГОДИТИ ЕФЕКТИВНИЙ ДІАЛОГ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20314

Ключові слова:

стейкхолдери освіти, взаємодія в освіті, освітній процес, підготовка фахівців, діалог університетів і бізнесу, інтеграція освіти і ринку праці, професійний розвиток

Анотація

Стаття присвячена аналізу ролі стейкхолдерів у системі вищої освіти та вивченню ефективних механізмів їхньої взаємодії. Актуальність теми зумовлена викликами, що постають перед освітніми установами в умовах швидкого розвитку ринку праці та технологій. Дослідження акцентує на важливості налагодження діалогу між основними учасниками освітнього процесу: закладами вищої освіти, роботодавцями, студентами, державними інституціями та громадськими організаціями. Визначаються бар’єри та можливості співпраці, що сприяють інтеграції освіти з ринком праці. Результати дослідження підтверджують значення активної участі стейкхолдерів у формуванні та реалізації освітніх стратегій для підвищення якості підготовки фахівців. Особлива увага приділяється викликам, які виникають у процесі взаємодії, а також необхідності регулярного оновлення навчальних програм відповідно до потреб ринку. Стаття сприяє розумінню важливості стейкхолдерів для формування конкурентоспроможних випускників та забезпечення сталого розвитку освітньої системи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Сергієнко , Т. І. (2025). СТЕЙКХОЛДЕРИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ЯК НАЛАГОДИТИ ЕФЕКТИВНИЙ ДІАЛОГ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 578–588. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20314

Номер

Розділ

Статті