СТЕЙКХОЛДЕРИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ЯК НАЛАГОДИТИ ЕФЕКТИВНИЙ ДІАЛОГ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20314Ключові слова:
стейкхолдери освіти, взаємодія в освіті, освітній процес, підготовка фахівців, діалог університетів і бізнесу, інтеграція освіти і ринку праці, професійний розвитокАнотація
Стаття присвячена аналізу ролі стейкхолдерів у системі вищої освіти та вивченню ефективних механізмів їхньої взаємодії. Актуальність теми зумовлена викликами, що постають перед освітніми установами в умовах швидкого розвитку ринку праці та технологій. Дослідження акцентує на важливості налагодження діалогу між основними учасниками освітнього процесу: закладами вищої освіти, роботодавцями, студентами, державними інституціями та громадськими організаціями. Визначаються бар’єри та можливості співпраці, що сприяють інтеграції освіти з ринком праці. Результати дослідження підтверджують значення активної участі стейкхолдерів у формуванні та реалізації освітніх стратегій для підвищення якості підготовки фахівців. Особлива увага приділяється викликам, які виникають у процесі взаємодії, а також необхідності регулярного оновлення навчальних програм відповідно до потреб ринку. Стаття сприяє розумінню важливості стейкхолдерів для формування конкурентоспроможних випускників та забезпечення сталого розвитку освітньої системи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.