ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ТА ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20305Ключові слова:
диджиталізація освіти, професійна комунікація педагогів, цифрова компетентність, інтерактивні технології, дистанційне навчання, цифрова культураАнотація
У статті досліджено особливості професійної комунікації педагогічних працівників в умовах диджиталізації освіти та глобальних трансформацій. Проаналізовано сучасні моделі педагогічної взаємодії, які виникають у цифровому освітньому середовищі, а також окреслено виклики, що супроводжують цей процес. Визначено ключові принципи ефективної комунікації в цифровій освіті, зокрема інтерактивність, доступність, академічну доброчесність і гнучкість. Окрему увагу приділено розвитку цифрової комунікативної культури педагогів. Запропоновано практичні напрями застосування цифрових платформ та інструментів у професійній діяльності педагогів. Наведено успішні кейси використання цифрових технологій для покращення комунікації між викладачами, здобувачами освіти та батьками. Зроблено висновок, що інтеграція цифрових технологій у педагогічну комунікацію не лише оптимізує взаємодію між учасниками освітнього процесу, а й сприяє підвищенню якості освіти, розвитку академічної культури та формуванню інформаційної безпеки.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.