ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ТА ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

Автор(и)

  • Олена Василівна Пищик Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0001-9193-6645

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20305

Ключові слова:

диджиталізація освіти, професійна комунікація педагогів, цифрова компетентність, інтерактивні технології, дистанційне навчання, цифрова культура

Анотація

У статті досліджено особливості професійної комунікації педагогічних працівників в умовах диджиталізації освіти та глобальних трансформацій. Проаналізовано сучасні моделі педагогічної взаємодії, які виникають у цифровому освітньому середовищі, а також окреслено виклики, що супроводжують цей процес. Визначено ключові принципи ефективної комунікації в цифровій освіті, зокрема інтерактивність, доступність, академічну доброчесність і гнучкість. Окрему увагу приділено розвитку цифрової комунікативної культури педагогів. Запропоновано практичні напрями застосування цифрових платформ та інструментів у професійній діяльності педагогів. Наведено успішні кейси використання цифрових технологій для покращення комунікації між викладачами, здобувачами освіти та батьками. Зроблено висновок, що інтеграція цифрових технологій у педагогічну комунікацію не лише оптимізує взаємодію між учасниками освітнього процесу, а й сприяє підвищенню якості освіти, розвитку академічної культури та формуванню інформаційної безпеки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Пищик , О. В. (2025). ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ТА ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 503–513. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20305

Номер

Розділ

Статті