ПОЛЬСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ІНТЕГРАЦІЙНА ПЕРСПЕКТИВА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20290

Ключові слова:

освіта, інтеграція, гнучкість, Болонський процес, академічна автономія

Анотація

У статті розглядається польський освітній простір як потенційна інтеграційна перспектива для української освіти. Аналізуються зміни в системі вищої освіти Польщі, які підвищили її якість та доступність для українських здобувачів вищої освіти. Висвітлюється гнучкість навчальних програм, можливість отримання дипломів державного зразка та участь Польщі в Болонському процесі, що сприяє визнанню дипломів на міжнародному рівні. Окрему увагу приділено питанням академічної автономії та стандартам освіти, що забезпечують високий рівень підготовки випускників.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Корнійчук , М. (2025). ПОЛЬСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ІНТЕГРАЦІЙНА ПЕРСПЕКТИВА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 381–388. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20290

Номер

Розділ

Статті