ПОЛЬСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ІНТЕГРАЦІЙНА ПЕРСПЕКТИВА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20290Ключові слова:
освіта, інтеграція, гнучкість, Болонський процес, академічна автономіяАнотація
У статті розглядається польський освітній простір як потенційна інтеграційна перспектива для української освіти. Аналізуються зміни в системі вищої освіти Польщі, які підвищили її якість та доступність для українських здобувачів вищої освіти. Висвітлюється гнучкість навчальних програм, можливість отримання дипломів державного зразка та участь Польщі в Болонському процесі, що сприяє визнанню дипломів на міжнародному рівні. Окрему увагу приділено питанням академічної автономії та стандартам освіти, що забезпечують високий рівень підготовки випускників.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.