ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ПОДОЛАННІ СТРАХУ ПЕРЕД НАВЧАЛЬНИМИ ВИПРОБУВАННЯМИ

Автор(и)

  • Тетяна Дуткевич Камʼянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0003-3792-7195

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20286

Ключові слова:

старший підліток, копінг-поведінка, страх

Анотація

У статті  висвітлено результати теоретико-емпіричного вивчення копінг-поведінки старших підлітків стосовно страху перед навчальними випробуваннями. Показано, що переважній більшості старшокласників знайомі переживання страху перед навчальними випробуваннями, схарактеризовано типові способи подолання страху, що становлять основний зміст копінг-поведінки старшокласників, висвітлено роль вчителя у зменшенні страху перед навчальними випробуваннями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Дуткевич , Т. (2025). ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ПОДОЛАННІ СТРАХУ ПЕРЕД НАВЧАЛЬНИМИ ВИПРОБУВАННЯМИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 348–355. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20286

Номер

Розділ

Статті