ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ПОДОЛАННІ СТРАХУ ПЕРЕД НАВЧАЛЬНИМИ ВИПРОБУВАННЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20286Ключові слова:
старший підліток, копінг-поведінка, страхАнотація
У статті висвітлено результати теоретико-емпіричного вивчення копінг-поведінки старших підлітків стосовно страху перед навчальними випробуваннями. Показано, що переважній більшості старшокласників знайомі переживання страху перед навчальними випробуваннями, схарактеризовано типові способи подолання страху, що становлять основний зміст копінг-поведінки старшокласників, висвітлено роль вчителя у зменшенні страху перед навчальними випробуваннями.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.