ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО АНАЛІЗУ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В НУШ

Автор(и)

  • Мирослава Миронівна Долинюк КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0009-0007-3936-8303
  • Тетяна Миколаївна Шупер Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0009-0009-4987-1476

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20285

Ключові слова:

аналіз уроку математики, професійна підготовка вчителя

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано та визначено прикладні аспекти підготовки студентів спеціальності 013 Початкова освіта до аналізу уроків математики як важливого елемента їхньої професійної підготовки. Виокремлено ключові види аналізу уроку, розглянуто основні етапи формування аналітичних умінь студентів фахових педагогічних коледжів. Запропоновано ґрунтовний аналіз методичної роботи над сюжетною задачею як складової розроблених методичних рекомендацій щодо аналізу уроків математики в НУШ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Долинюк , М. М., & Шупер , Т. М. (2025). ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО АНАЛІЗУ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В НУШ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 338–347. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20285

Номер

Розділ

Статті