ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО АНАЛІЗУ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В НУШ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20285Ключові слова:
аналіз уроку математики, професійна підготовка вчителяАнотація
У статті теоретично обґрунтовано та визначено прикладні аспекти підготовки студентів спеціальності 013 Початкова освіта до аналізу уроків математики як важливого елемента їхньої професійної підготовки. Виокремлено ключові види аналізу уроку, розглянуто основні етапи формування аналітичних умінь студентів фахових педагогічних коледжів. Запропоновано ґрунтовний аналіз методичної роботи над сюжетною задачею як складової розроблених методичних рекомендацій щодо аналізу уроків математики в НУШ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.