МІЖДИСЦИПЛІНАРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА РЕЛІГІЙНИЙ КОНТЕКСТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20275

Ключові слова:

особистість, дипластія, рефлексія, трансценденція, внутрішня мотивація, креативність

Анотація

Пропонується міждисциплінарне дослідження особистості у контексті науково-раціональної та релігійно-ірраціональної стратегій пізнання та освоєння світу. Використовуються як теоретичний аналіз проблемного поля дослідження, так і конкретні інструменти: концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, розроблений  автором новий гносеологічний постулат, за допомогою якого розширюється обрій пізнання найбільш складного об’єкта пізнання – особистості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Вознюк , О. (2025). МІЖДИСЦИПЛІНАРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА РЕЛІГІЙНИЙ КОНТЕКСТИ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 269–278. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20275

Номер

Розділ

Статті