МІЖДИСЦИПЛІНАРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА РЕЛІГІЙНИЙ КОНТЕКСТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20275Ключові слова:
особистість, дипластія, рефлексія, трансценденція, внутрішня мотивація, креативністьАнотація
Пропонується міждисциплінарне дослідження особистості у контексті науково-раціональної та релігійно-ірраціональної стратегій пізнання та освоєння світу. Використовуються як теоретичний аналіз проблемного поля дослідження, так і конкретні інструменти: концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, розроблений автором новий гносеологічний постулат, за допомогою якого розширюється обрій пізнання найбільш складного об’єкта пізнання – особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.