ЛІНГВІСТИЧНІ КЛУБИ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Валентинівна Бердичевська КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20267

Ключові слова:

лінгвістичні клуби, професійна майстерність, педагогічна підготовка, методика викладання, комунікативна компетенція

Анотація

У статті розглядається роль лінгвістичних клубів як ефективного засобу розвитку професійної майстерності майбутніх вчителів англійської мови. Описано основні функції та форми діяльності лінгвістичних клубів, їхній вплив на вдосконалення мовної компетенції, методичних навичок, комунікативної та лідерської компетентностей студентів. Особлива увага приділена інтеграції лінгвістичних клубів у систему професійної підготовки педагогів, що сприяє формуванню інноваційних підходів до викладання англійської мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Бердичевська , І. В. (2025). ЛІНГВІСТИЧНІ КЛУБИ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 196–204. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20267

Номер

Розділ

Статті