ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-СТИЛЬОВОЇ КОНПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Ашихміна Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0001-8843-5217
  • Ван Сінь Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0009-0009-4842-5706

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20265

Ключові слова:

музично-стильова компетентність, учні мистецьких шкіл, інтеграція теоретичних та виконавських аспектів

Анотація

У статті розглядається процес формування музично-стильової компетентності в учнів закладів позашкільної мистецької освіти. Метою дослідження є визначення особливостей формування даної компетентності. З’ясовано, що музично-стильова компетентність – це інтегративна якість, що характеризує набуті учнями знання, вміння і навички щодо сприйняття, розуміння та втілення стильових особливостей музичних творів. Результати дослідження показують, що формування цієї компетентності передбачає інтеграцію теоретичних знань із практичною виконавською діяльністю, що дозволяє учням мистецьких шкіл не тільки опанувати стильові ознаки музичних творів, але й застосовувати ці знання у власних інтерпретаціях та творчих пошуках. Окремо підкреслено важливість критичного мислення, імпровізації та міждисциплінарного підходу до навчання, які сприяють глибшому розумінню музичних творів та культурного контексту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Ашихміна , Н., & Сінь, В. (2025). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-СТИЛЬОВОЇ КОНПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 181–187. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20265

Номер

Розділ

Статті