МЕТОДОЛОГІЯ ЗМІШАНИХ МЕТОДІВ У МІЖНАРОДНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20254Ключові слова:
змішані методи, партисипативне дослідження, методологія дослідження, тематичний аналіз, рефлексивністьАнотація
У статті розкрито можливості та виклики застосування методології змішаних методів у міжнародній освіті. Розглядається поєднання якісних і кількісних підходів, а також роль партисипативного дослідження та етичної рефлексії у створенні надійної дослідницької бази. Запропоновано рекомендації щодо ефективного використання тематичного аналізу й інтерв'ю у контексті освітніх реформ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.