МЕТОДОЛОГІЯ ЗМІШАНИХ МЕТОДІВ У МІЖНАРОДНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20254

Ключові слова:

змішані методи, партисипативне дослідження, методологія дослідження, тематичний аналіз, рефлексивність

Анотація

У статті розкрито можливості та виклики застосування методології змішаних методів у міжнародній освіті. Розглядається поєднання якісних і кількісних підходів, а також роль партисипативного дослідження та етичної рефлексії у створенні надійної дослідницької бази. Запропоновано рекомендації щодо ефективного використання тематичного аналізу й інтерв'ю у контексті освітніх реформ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Адамчук-Чала, Н., Єфимищ, Н., & Чала, Є. (2025). МЕТОДОЛОГІЯ ЗМІШАНИХ МЕТОДІВ У МІЖНАРОДНІЙ ОСВІТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 74–83. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20254

Номер

Розділ

Статті