ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРЕНІНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ВІРТУАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18757Ключові слова:
навчальний тренінг, тренінгова взаємодія, віртуальне освітнє середовище, дистанційне навчанняАнотація
Стаття присвячена виокремленню специфіки тренінгової взаємодії у віртуальному освітньому середовищі. Розглянуто організаційно-методичні особливості тренінгів з використання інформаційних технологій, специфіку тренінгового контенту та психологічний зміст процесів, що виникають під час тренінгу в освітньому віртуальному середовищі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.