ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ-ЛАБОРАТОРІЇ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18753Ключові слова:
школа-лабораторія, наукова установа, диференціація, демократизація, гуманітаризаціяАнотація
У статті розглядаються сутність і специфіка діяльності школи-лабораторії наукової установи та основні її принципи. Висвітлено головні суперечності у діяльності школи-лабораторії, від подолання яких значною мірою залежить подальша розбудова даних закладів освіти. Представлено ідеї та зміст діяльності школи-лабораторії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-07-02
Як цитувати
Піонтковський-Вихватень , Б. (2024). ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ-ЛАБОРАТОРІЇ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 378–387. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18753
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.