НАВЧАННЯ З ESG-ЗВІТНОСТІ В УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18751Ключові слова:
сталий розвиток, ESG-навчання, освітні програми, облік і оподаткуванняАнотація
У статті досліджуються освітні програми зі спеціальності «Облік і аудит» на предмет наявності в них компонент з обліку і звітності сталого розвитку. На підставі цього аналізу викладається власна позиція щодо впровадження ESG-навчання в освітній процес здобувачів магістерського рівня підготовки.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-07-02
Як цитувати
Озеран , А. (2024). НАВЧАННЯ З ESG-ЗВІТНОСТІ В УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 358–367. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18751
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.