КУРС «ЕЛЕКТРОННА ДИДАКТИКА» ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16663Ключові слова:
Е-дидактика, кібернетична педагогіка, ландаматіка (дидактика машинного навчання), креолізовані навчальні текстиАнотація
Розкрито практичні аспекти розроблення авторських тематичних курів «Е-дидактика» для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Досліджено історичні джерела появи Е-дидактики, теоретичні засади та практичні аспекти реалізації змісту, принципів, методів, форм навчання електронної дидактики. Описано авторські підходи до розроблення робочого зошита з проблеми.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Скрипник , М. І., Кравчинська, Т. С., & Волинець, Н. П. (2022). КУРС «ЕЛЕКТРОННА ДИДАКТИКА» ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 742–751. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16663
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.