ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16648Ключові слова:
модернізація системи освіти, педагогічна майстерність, самоосвіта, учитель, ученьАнотація
Стаття присвячена аналізу педагогічної майстерності як головна складова педагогічної дії; вчитель - основна дійова особа у реформуванні сучасної освіти. Проаналізовано стан державного управління неперервною освітою педагогічних працівників в Україні, зазначені проблеми реалізації неперервної освіти в українському освітньому просторі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Островська, Л. (2022). ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 614–620. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16648
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.