ЕКОНОМІЧНЕ САМОВИЗНЧЕННЯ МОЛОДІ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16628Ключові слова:
самовизначення, молодь, економічні цінностіАнотація
У статті аналізуються результати теоретичного дослідження основних наукових підходів до вивчення економічного самовизначення молоді. Проведене дослідження дало змогу визначити, що економічне самовизначення (як вид самовизначення) для учнівської молоді є однією з найважливіших завдань на відповідному життєвому етапі. Економічне самовизначення як психологічне утворення є самовизначенням особистості в економічному середовищі з метою досягнення суб’єктом оптимальної позиції в системі економічних відносин на основі його ставлення до соціально-економічних умов, а також уявлень про сенс і цілі життя, життєві принципи, цінності, ідеали, власні домагання, очікування та потенційні можливості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.