ЕКОНОМІЧНЕ САМОВИЗНЧЕННЯ МОЛОДІ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16628

Ключові слова:

самовизначення, молодь, економічні цінності

Анотація

У статті аналізуються результати теоретичного дослідження основних наукових підходів до вивчення економічного самовизначення молоді. Проведене дослідження дало змогу визначити,  що економічне самовизначення (як вид самовизначення) для учнівської молоді є однією з найважливіших завдань на відповідному життєвому етапі.  Економічне самовизначення як психологічне утворення є самовизначенням особистості в економічному середовищі з метою досягнення суб’єктом оптимальної позиції в системі економічних відносин на основі його ставлення до соціально-економічних умов, а також уявлень про сенс і цілі життя, життєві принципи, цінності, ідеали, власні домагання, очікування та потенційні можливості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Зубіашвілі, І. К. (2022). ЕКОНОМІЧНЕ САМОВИЗНЧЕННЯ МОЛОДІ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 440–451. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16628

Номер

Розділ

Статті