ПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ: НАУКОВО-НОРМАТИВНЕ ПІДҐРУНТЯ ТА ШКІЛЬНА ПРАКТИКА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16621Ключові слова:
виховання, лідерські якості, партисипація, партисипативний підхід, учнівське самоврядуванняАнотація
В статті визначено нормативне підґрунтя партисипації учнів у школі, актуалізовані ключові аспекти виховання лідерських якостей учнів засобами учнівського самоврядування як форми партисипації. У роботі використаний досвід Одеської обласної школи громадянської партисипації дітей та дорослих «УСі В ДІЇ».
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Гриньова, М. В. (2022). ПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ: НАУКОВО-НОРМАТИВНЕ ПІДҐРУНТЯ ТА ШКІЛЬНА ПРАКТИКА. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 402–406. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16621
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.