ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ПІДГОТОВЧОГО ВІДДІЛЕННЯ НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MOODLE
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16610Ключові слова:
дистанційне навчання, електронний курс, віртуальні платформи, контроль навчальних досягненьАнотація
У статті розглядаються шляхи удосконалення дистанційного формату навчання слухачів підготовчого відділення громадян України. Особлива увага приділяється ключовим моментам складання дистанційного курсу. Складено рекомендації щодо розробки курсу з фізики. Аналізуються особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Бруяка, О., & Дзюба, П. (2022). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ПІДГОТОВЧОГО ВІДДІЛЕННЯ НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MOODLE. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 302–309. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16610
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.