PEER-TO-PEER: ВІД МЕТОДУ НАВЧАННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16604Ключові слова:
освітня технологія, peer-to-peer, «рівний-рівний», мережеве навчання, принципиАнотація
Охарактеризовано особливості освітньої технології peer-to-peer, («рівний-рівний»), що діє за аналогією взаємодії комп’ютерів у мережі; виокремлено ключові принципи, наведено приклади її використання на різних рівнях: школа, університет, післядипломна, корпоративна освіта.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Баніт, О. (2022). PEER-TO-PEER: ВІД МЕТОДУ НАВЧАННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 264–268. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16604
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.