НОВІТНЯ ПАРАДИГМА ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ, ІННОВАЦІЇ

Автор(и)

  • Дар’я Миколаївна Супрун Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Ключові слова:

Євроінтеграція, фахівець галузі спеціальної освіти, професійна підготовка, система професійної підготовки

Анотація

Висвітлено нагальний стан проблеми становлення та розвитку системи професійної підготовки. Схарактеризовано концепції реформування, базиси перспективного бачення розвитку вітчизняної вищої освіти. Акцентується увага на важливості та необхідності вивчення і втілення передового досвіду зарубіжних країн у контексті вищої освіти. Визначено ключові параметри для забезпечення конкурентоспроможності фахівця.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Супрун, Д. М. (2021). НОВІТНЯ ПАРАДИГМА ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ, ІННОВАЦІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 230–232. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/15874

Номер

Розділ

Статті