ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПАРЛАМЕНТСЬКОЇ ПРОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Іванюк Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
  • Марія Василівна Гриньова КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

Ключові слова:

готовність педагога, педагогічна майстерність, інтерактивні методи навчання, громадянська парламентська просвіта

Анотація

У статті розглядаються питання готовності педагогічних працівників використовувати інтерактивні методи навчання під час громадянської парламентської просвіти як складової громадянської освіти. У роботі використані результати соціологічного дослідження «Громадянська парламентська просвіта в закладах освіти України», що проводилось авторами у січні 2021р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Іванюк, І. В., & Гриньова, М. В. (2021). ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПАРЛАМЕНТСЬКОЇ ПРОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 143–146. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/15849

Номер

Розділ

Статті