ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДОДАТКУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15839Ключові слова:
навчальний додаток, аудіовізуальний канал сприйняття, інтерактивне навчання, ігровий рушійАнотація
У статті розглянуто інформаційні технології, які можуть бути застосовані у сучасному навчальному процесі для створення навчального додатку, що забезпечить подання навчального матеріалу та перевірку знань учнів або студентів При виборі технології необхідно знайти компроміс між легкістю розробки та ефективністю взаємодії з учнем.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Глазок, О. М., & Ященко, К. А. (2021). ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДОДАТКУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 112–115. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15839
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.