АВТОНОМІЗАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ – СКЛАДОВА РЕФОРМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15831Ключові слова:
якість освіти, реформування, автономія, заклади вищої освітиАнотація
У статті проаналізовано необхідність реформування вітчизняної системи вищої освіти та впровадження інституційної автономії у закладах вищої освіти. Визначено основні підходи до реалізації автономії у закладах вищої освіти: самостійне затвердження освітніх програм; формування змісту освіти через стандарти вищої освіти на компетентнісній основі; право вільного вибору студентами не менше 25% обсягу освітньої програми; індивідуальні навчальні плани студентів; можливість зарахування результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті; самостійне визнання закладами освіти результатів навчання в окремих випадках; розширення можливостей для академічної мобільності здобувачів вищої освіти та викладачів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.