ГУМОРИСТИЧНІ СТИЛІ ТА ЇХ ЗВ'ЯЗОК З НАЛЕЖНИМ ПОЧУТТЯМ СЕРЕД СТУДЕНТІВ БІЗНЕС-ШКІЛ В ІНДІЇ

Автор(и)

  • Surya Kumar Turiba University
  • R.K. Prema Acharya Bangalore B-School
  • Arul Senthil Acharya Bangalore B-School

Ключові слова:

Стилі гумору, Почуття належності, Студенти бізнесу, Позитивна психологія

Анотація

Почуття гумору - одна з відмінних рис поведінки, яка існує у людини порівняно з іншими видами. Однак у літературі гумору було проведено чимало досліджень. У літературі не так багато доказів, що пов'язують стилі гумору з почуттям належності серед студентів -бізнесменів. Почуття приналежності існує в кожній людині, і це визначає рівень їх прихильності до своєї спільноти чи команди. Це суб’єктивне відчуття значущості особистості в групі. Існують певні стилі гумору, які виховують командну поведінку. Нинішнє дослідження проводиться серед студентів бізнесу в Індії з метою виявлення стилів гумору та їх впливу на почуття належності. Всього до дослідження було залучено 125 студентів денної форми навчання МВА з бізнес -шкіл Бангалора, Індія. Інструментами були Анкета стилів гумору (HSQ) та Психологічне почуття приналежності (SOBI-P). Результати показують, що студенти, які вміють зберігати почуття гумору навіть у складних ситуаціях, частіше відчувають сприйняття спільнотою та однолітками, позитивне почуття приналежності до бізнес -школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Kumar, S., Prema, R. ., & Senthil, A. (2021). ГУМОРИСТИЧНІ СТИЛІ ТА ЇХ ЗВ’ЯЗОК З НАЛЕЖНИМ ПОЧУТТЯМ СЕРЕД СТУДЕНТІВ БІЗНЕС-ШКІЛ В ІНДІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 36–40. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/15818

Номер

Розділ

Статті