ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ТА МАТЕМАТИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15815Ключові слова:
відкриті завдання, економіко-математичне моделювання, інформаційні технологіїАнотація
У статті описано специфіку використання методу візуального моделювання та окреслено інноваційний підхід до реалізації принципу візуалізації при викладанні економіко -математичних дисциплін у вищих навчальних закладах. Проілюстровано можливості використання інформаційних технологій при викладанні економіко -математичних дисциплін, які сприяють розвитку інтересу до навчання та формуванню наочного мислення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.