ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ТА МАТЕМАТИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Natalya Moiseeva Belarusian State University

Ключові слова:

відкриті завдання, економіко-математичне моделювання, інформаційні технології

Анотація

У статті описано специфіку використання методу візуального моделювання та окреслено інноваційний підхід до реалізації принципу візуалізації при викладанні економіко -математичних дисциплін у вищих навчальних закладах. Проілюстровано можливості використання інформаційних технологій при викладанні економіко -математичних дисциплін, які сприяють розвитку інтересу до навчання та формуванню наочного мислення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Moiseeva , N. (2021). ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ТА МАТЕМАТИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 25–27. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/15815

Номер

Розділ

Статті