Analysis of integrated quality management systems to provide navigation services

Authors

  • В.П. Харченко НАУ, кафедра аеронавігаційних систем
  • В.О. Кучеренко НАУ, відділ науково-технічної інформації та комерціалізації інтелектуальної власності
  • О.О. Семенов НАУ, кафедра радіоелектронних комплексів

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.30.1381

Abstract

 The of the analysis of the Quality Management Systems are reviewed with the purpose of characteristics assurance of production in a master schedule pursuant to the requirements of the standards ISO of a series 9000.

Author Biographies

В.П. Харченко, НАУ, кафедра аеронавігаційних систем

д-р техн. наук, проф.

В.О. Кучеренко, НАУ, відділ науково-технічної інформації та комерціалізації інтелектуальної власності

канд. техн. наук, старш. наук. співр.

О.О. Семенов, НАУ, кафедра радіоелектронних комплексів

канд. техн. наук. доц.

References

ДСТУ ISO 9000 – 2001. Системи управління якістю. Основні положення та словник. – Чинний від 2001–10–01.

Харченко В.П., Кучеренко В.О., Семенов О.О. Методологічні основи аналізу і синтезу системи управління якістю надання послуг // Вісн. НАУ. – 2005. – № 4. – С. 30–33.

Мелкумян В.Г., Семенов О.О. Деякі проблеми експертних оцінок результатів апробації нормативно-керуючої документації цивільної авіації // Вісн. КМУЦА. – №1. – 1999. – С. 45–48.

How to Cite

Харченко, В., Кучеренко, В., & Семенов, О. (2006). Analysis of integrated quality management systems to provide navigation services. Proceedings of National Aviation University, 30(4), 48–54. https://doi.org/10.18372/2306-1472.30.1381

Issue

Section

AEROSPACE SYSTEMS FOR MONITORING AND CONTROL

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>