ОСОБЛИВОСТІ МОВИ ДРАМАТИЧНОГО ТЕКСТУ. КОМПЕТЕНТНЕ ПРОЧИТАННЯ ТА СТВОРЕННЯ СЦЕНІЧНОГО ОБРАЗУ СТУДЕНТОМ-ХУДОЖНИКОМ ТЕАТРУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.40.14258Ключові слова:
мова драматичного тексту, образ дійової особи, п’єса-казка для дітей, студент-художник театру, українська мова за професійним спрямуваннямАнотація
У даній статті розглядається питання формування художнього образу засобами драматургії, який, в свою чергу, формує образ сценічний. Досліджується їхній взаємозв’язок та взаємовплив. Актуальність даного дослідження полягає в тому, що таке дослідження проводиться вперше на матеріалі мови п’єс-казок для дітей і спрямоване на компетентне прочитання та осмислення драматичного тексту студентами-художниками театру, з’ясування ними особливостей мови драматургії, і, як наслідок, відповідним створенням сценічного образу дійових осіб, декорацій, костюмів і т.п.
Посилання
Марченко , Н. (2018). Новітня драматургія для дітей.Взято з
http://www.chl.kiev.ua/key/Books/ShowBook/559
Неволов, В. (2018). Передмова. В М. Томенко, В очікуванні зоряного дива . Київ: Фенікс.
Томенко, О. (2018). Казковий світ дитинства.. В М. Томенко, В очікуванні
зоряного дива. Київ: Фенікс.