ВІРТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ПОЛІТИКИ І ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ В ХХІ СТОЛІТТІ: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ

Т. А. Пода

Анотація


Стаття присвячена соціально-філософському аналізу впливу ЗМІ на формування віртуального комунікативного простору політики.

Посилання


Маркузе Г. Одномерный человек / Г. Маркузе. М.: АСТ, 2003. – 331 с.

Емелин В. А. Технология симуляции в постмодернистской политике [Електронний ресурс] / В. А. Емелин. – Режим доступу : http://emeline.narod.ru/policy.htm

Желтов В. В. Теория власти / В. В. Желтов. – М.: Флинта : МПСИ, 2008. – 584 с.

Білівітіна А. С. Маркетингові комунікації у політиці / А. С. Білівітіна // Гілея (науковий вісник) зб. наук. праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ВІР УАН, 2010. – Випуск 38. – С. 506-512.

Макаренко Є.А. Міжнародна політика міжнародних організацій у галузі комунікації. Вісник Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. – К., 1998. – С. 57-67.

Макаренко Є. А. Проблемний аналіз концепцій регіональної та національної інформаційної політики // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 1999. – Вип. 15. – С. 168-197.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована

 

ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print, VNAU)