THE VIRTUAL SPACE OF POLICY AND FEATURES OF COMMUNICATION IN XXI CENTURY: SOCIAL AND PHILOSOPHICAL ANALYSIS

Authors

  • Т. А. Пода Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.17.9753

Abstract

The article analyzes the social and philosophical impact of the media on the formation of a virtual communication space policy.

Author Biography

Т. А. Пода, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Кандидат філософських наук, доцент

References

Маркузе Г. Одномерный человек / Г. Маркузе. М.: АСТ, 2003. – 331 с.

Емелин В. А. Технология симуляции в постмодернистской политике [Електронний ресурс] / В. А. Емелин. – Режим доступу : http://emeline.narod.ru/policy.htm

Желтов В. В. Теория власти / В. В. Желтов. – М.: Флинта : МПСИ, 2008. – 584 с.

Білівітіна А. С. Маркетингові комунікації у політиці / А. С. Білівітіна // Гілея (науковий вісник) зб. наук. праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ВІР УАН, 2010. – Випуск 38. – С. 506-512.

Макаренко Є.А. Міжнародна політика міжнародних організацій у галузі комунікації. Вісник Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. – К., 1998. – С. 57-67.

Макаренко Є. А. Проблемний аналіз концепцій регіональної та національної інформаційної політики // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 1999. – Вип. 15. – С. 168-197.

Published

2015-12-17

Issue

Section

Philosophy