MANIPULATION OF PUBLIC CONSCIOUSNESS AS THE SOCIALLY CULTURAL PHENOMENON

Authors

  • О. В. Кононенко Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.12.8301

Abstract

The article is about the concept of determination “manipulation of public consciouness” and the exposition of its socially cultura nature.

Author Biography

О. В. Кононенко, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Аспірантка

References

Коваль О.А. Маніпулювання релігійною свідомістю: сутність і засоби 2006 року / Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.11 / О. А. Коваль; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – К., 2006. – 18 с.

Мотузенко Б.І. Соціокультурні аспекти маніпулятивного впливу / Дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2002. – 252 арк.

Любивый Я.В. Современное массовое сознание. Динамика и тенденции развития. – К. : Наук. думка, 1993. – 139 с.

Лимнатис Н. Манипулирование: сущность, проявление, пути снятия (философский и социально-политический анализ). – М.: Экономическая демократия, 2000. – 216 с.

Choukas M. Propaganda Comes of Age. – Washington, 1975. – 342 p.

Пірен М.І. Основи політичної психології: Навчальний посібник.. - Київ: Міленіум, 2003.–372 c.

Доценко Е.Л. Психология манипуляции. Феномены, механизмы и защита. – 3-е изд., исправ. и перераб. – СПб.: Речь, 2003. – 294 с.

Ортега-и-Гассет Х. Восстание масс. – М.: АСТ, 2008. – 352 с.

Киселева, Л.А. Вопросы теории речевого воздействия. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1978. -160 с.

Бергсдорф В. Власть и язык: Исследование политической терминологии ФРГ // Язык и идеология. Реф. сб. АН СССР. - М.: ИНИОН, 1987. – 115 c.

Published

2015-05-23

Issue

Section

Cultural Studies