ВПЛИВ АСИМЕТРІЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВАРНИХ РИНКІВ

Автор(и)

  • В.П. МАЗУРЕНКО Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

привабливість зарубіжних ринків, асиметрія інформації, глобалізація, показники привабливості зарубіжних ринків,

Анотація

В статті розкрито економічну сутність поняття «привабливість міжнародних товарнихринків», особливості функціонування товарних ринків в умовах асиметрії інформації та визначено системупоказників, що впливають на привабливість міжнародного товарного ринку.

Біографія автора

В.П. МАЗУРЕНКО, Київського національного університету імені Тараса Шевченка

професор кафедри міжнародного бізнесу, к.е.н., доц.

Посилання

Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр. – СПб.: Наука, 1996.

Varian Hal R. Intermediate Microeconomics: A Modern Approach, Seventh Edition / Hal R. Varian – 7-th edition. – New York: W.W. Norton & Company, 2005. – 784с.

Ковальчук В. Моделі ринків з асиметричною інформацією у дослідження нобелівських лауреатів – Вісник ТНЕУ. – 2009. – №3. – С.123-132.

Akerlof G. The Market for Lemons: Quality, Uncertainty and the Market Mechanism. // The Quarterly Journal of Economics. – 1970. – Vol. 84. – P. 488–500.

Spence M. Job Market Signaling. // The Quarterly Journal of Economics. – 1973. – Vol. 87. P. 355–374.

Портер М. Конкуренция: Пер. з англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002.

Авдокушин Е.Ф. Маркетинг в международном бизнесе: Учеб. пособие. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2002.

Томпсон-мл. Артур А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: Пер. с. англ. – М.: Изд. Дом «Вильямс», 2002.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-06

Номер

Розділ

Статті