ЦІНА, ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ СКОТАРСТВА В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • З.М. ТІТЕНКО Національний університет біоресурсів і природокористування України

Ключові слова:

молоко, приріст врх, ціна, собівартість, конкурентоспроможність,

Анотація

Проаналізовано цінову конкурентоспроможність продукції скотарства в сільськогосподар-ських підприємствах Полтавської області. Досліджено вплив різних факторів на зміну цінової конкурентосп-роможності.

Біографія автора

З.М. ТІТЕНКО, Національний університет біоресурсів і природокористування України

аспірант кафедри економіки підприємств

Посилання

Пшеничний О. Формування ціни / О. Пшеничний // Агро Перспектива. – 2012. – №3. – С. 51-52.

Руденко Н. Ціна впливає на привабливість продукції/ Н. Руденко// Агро Перспектива – 2011.– №11 – С. 48-51.

Бондаренко В. М. Розвиток ефективного виробництва молока та його промислової переробки в Україні / В.М. Бондаренко // Економіка АПК. – 2008. – № 5. – С. 61-64.

Андрійчук В.Г. Економіка аграрних підприємств // В.Г. Андрійчук. – К.: КНЕУ. 2002 – 624 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-08-13

Номер

Розділ

Статті