СТРАТЕГІЇ ЗАХИСТУ ВИДАВНИЧОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ

Автор(и)

  • Р.О. ДУБАС ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Ключові слова:

міжнародний видавничий бізнес, електронні книжки, захисні стратегії,

Анотація

У статті розглянуті теоретичні аспекти захисних стратегій для міжнародного бізнесу; ви-явлено ключові захисні механізми, що застосовувались міжнародними видавничими компаніями; класифікованотри захисні стратегії проти експансії електронних книжок на ринок традиційної паперової книжки.

Біографія автора

Р.О. ДУБАС, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

кафедра міжнародного менеджменту, аспірант

Посилання

Верде В. The future of eBooks? Will print disappear? An end-user perspective / Верде В., Ернст О. // Library Hi Tech. – 2009. – Vol. 27, №4. – p. 570-583.

Райс Ел. Маркетинговые войны / Райс Ел., Траут Дж. Питер. – 2006.

Талбот П. Corporate generals: the military metaphor of strategy / Талбот П. // Irish Journal of Management. – 2003. – Vol. 24. – №2. – с. 1-10.

Клемонс Е. Maneuver warfare: Can modern military strategy lead you to victory? / Клемонс Е., Сантамарія Дж. // Harvard Business Review, – 2002. – Vol. 80, №4. – с. 57-65.

Хаусер Дж. Defensive marketing strategies / Хаусер Дж., Шуган С. // Marketing Science, – 2008. – Vol. 27, №1. – с. 88-110.

Котлер Ф. A framework for marketing management. 5 edn. / Котлер Ф., Келер К. // Harlow: Pearson Education, – 2012.

Сімон Д. Incumbent pricing responses to entry / Сімон Д. // Strategic Management Journal, – 2005. – Vol. 26, №13. – с. 1229-1248.

Сноу С. Organizing continuous product development and commercialization: The collaborative community of firms model / Сноу С., Фджелстад О., Летл С., Майлс Р. // Journal of Product Innovation Management, – 2011. – Vol. 28, №1. – с. 3-16.

Каракая Ф. Impact of product life cycle stages on barriers to entry / Каракая Ф., Керін Р. // Journal of Strategic Management, – 2007. – Vol. 15, №4. – с. 269-280.

Брасінгтон Ф. Principles of marketing. 4 edn. / Брасінгтон Ф., Петіт С. // Harlow: Pearson Education Limited. – 2006.

Бейкер М. The marketing book. 6 edn. / Бейкер М., Харт С. // London: Butterworth-Heinemann. – 2008. 12. Gold Leaf Promoting the uptake of e-books in higher and further education. / Gold Leaf // London: JISC e-Books Working Group [Електронний ресурс]. www.jisc.ac.uk/uploaded_documents/PromotingeBooksReportB.pdf.

Mintel / Books and e-book UK report. / Mintel oxygen reports platform // 2012 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://oxygen.mintel.com/display/590029/.

Arend R. Defending against rival innovation / Arend R. // Small Business Economics, – 2009. – Vol. 33, №2. – с. 189-206.

Granier L. Entry deterrence and mergers under price competition in pharmaceutical markets / Granier L., Trinquard S. // Applied Economics, – 2010. – Vol. 42, №3. – с. 297-309.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-11

Номер

Розділ

Статті