КОНЦЕПЦІЯ ВІДКРИТИХ ІННОВАЦІЙ ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИМИ КОРПОРАЦІЯМИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Є.Г. ПАНЧЕНКО ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
  • М.Є. КІР’ЯКОВА ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Анотація

В статті обґрунтовано доцільність використання концепції відкритих інновацій на конкре-тних прикладах діяльності ТНК. Здійснено аналіз стану та перспектив використання компаніями моделі відк-ритих інновацій. Представлені результати проведеного дослідження особливостей зовнішнього пошуку ідейпідприємствами України.

Біографії авторів

Є.Г. ПАНЧЕНКО, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

професор кафедри міжнародного менеджменту,д.е.н., проф.

М.Є. КІР’ЯКОВА, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

аспірант кафедри міжнародного менеджменту

Посилання

Карпенко Д. Мир как одна большая лаборатория / Д. Карпенко // Комп&ньон. – 2009. – № 48, 4-10 декабря. – С. 18-22.

Чесбро Г. Открытые инновации. Создание прибыльных технологий / Г. Чесбро. – М.: Поколение, 2007. – 336 с.

Barsh J. McKinsey Global Survey: How Companies Approach Innovation / J. Barsh, M. Capozzi, L. Mendonca, 2007. – 13 p. – Режим доступу: http: // www. mckinseyquaterly.com.

Bughin J. Wiring the Open-source Enterprise / J. Bughin // McKinsey Quaterly. – 2012. – № 1. – 4 p. – Режим доступу: http: // www. mckinseyquaterly.com.

Chesbrough H. W. How Open Innovation Can Help You Cope in Lean Times / H. W. Chesbrough, A. R. Garman // Harvard Business Review. – 2009. – № 12. – P. 68-76.

Enkel E. Open R&D and Open Innovation: Exploring the Phenomenon / E. Enkel, O. Gassmann, H. Chesbrough // R&D Management. – 2009. – № 4. – P. 311-316.

Huston L. Connect and Develop / L. Huston, N. Sakkab // Harvard Business Review. – 2006. – № 3. – P. 50-60.

Keupp M. Determinants and Archetype Users of Open Innovation / M. Keupp, O. Gassmann // R&D Management. – 2009. – № 4. – P. 331-341.

Laursen K. Open for Innovation: The Role of Openness in Explaining Innovation Performance Among UK Manufacturing Firms / K. Laursen, A. Salter // Strategic Management Journal. – 2006. – № 27. – P. 131-150.

Nestle Research: vision, action, value creation. – 2010. – 38 p.

Thomke S. Customers as Innovators: A New Way to Create Value / S. Thomke, E. von Hippel // Harvard

Business Review. – 2002. – № 4. – P. 74-81.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-07

Номер

Розділ

Статті