ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОЛІЙНО-ЖИРОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
інноваційна діяльність, механізм управління, підприємства, олійно-жирова галузь, стратегіяАнотація
У статті розглянуто проблеми управління інноваційною діяльністю олійно-жирових підприємств і запропоновано механізм управління цих підприємств за рахунок впровадження інноваційної діяльності; розкрито основну сутність структурних елементів механізму та визначено порядок їх взаємодії.Посилання
Ілляшенко Н.С. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу / Н.С.Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2009. – №4 Т.2 (44). – С. 42 – 47.
Кравченко С.І., Парвіна Т.Г. Теоретичні основи формування механізму управління інноваційною діяльністю / С.І. Кравченко, Т.Г. Парвіна // Економіка промисловості. – 2008. – № 43. – С.17 – 23.
Інноваційна активність діяльності підприємств харчової промисловості [Електронний ресурс] / Т.Л.Товста // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – 2008. №628. – С. 327. – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/VNULP/Ekonomika/2008_628/51.pdf
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті