ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОЛІЙНО-ЖИРОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • М.Д. БАЛДЖИ
  • В.С. ПОЛІЩУК Одеський державний економічний університет

Ключові слова:

інноваційна діяльність, механізм управління, підприємства, олійно-жирова галузь, стратегія

Анотація

 У статті розглянуто проблеми управління інноваційною діяльністю олійно-жирових підприємств і запропоновано механізм управління цих підприємств за рахунок впровадження інноваційної діяльності; розкрито основну сутність структурних елементів механізму та визначено порядок їх взаємодії.

Біографії авторів

М.Д. БАЛДЖИ

к.геогр.н., доцент

В.С. ПОЛІЩУК, Одеський державний економічний університет

аспірант

Посилання

Ілляшенко Н.С. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу / Н.С.Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2009. – №4 Т.2 (44). – С. 42 – 47.

Кравченко С.І., Парвіна Т.Г. Теоретичні основи формування механізму управління інноваційною діяльністю / С.І. Кравченко, Т.Г. Парвіна // Економіка промисловості. – 2008. – № 43. – С.17 – 23.

Інноваційна активність діяльності підприємств харчової промисловості [Електронний ресурс] / Т.Л.Товста // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – 2008. №628. – С. 327. – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/VNULP/Ekonomika/2008_628/51.pdf

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті