ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНИХ РИНКІВ В ПРАКТИЦІ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ
Ключові слова:
зарубіжні ринки, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингові дослідження, міжнародний бізнесАнотація
Розглянуто маркетингові дослідження зарубіжних ринків, визначено напрямки діяльності підприємства під час здійснення дослідження на зарубіжних ринках. Описано процес маркетингових досліджень зарубіжних ринків і основні його етапи.Посилання
Бадрак В. Європейські перспективи української оборонки /Дзеркало тижня, 2007. – № 24 (653) – С. 23. 2. Економічні дослідження світового банку. Україна, Європа, Світ. 2000–2005 / Регіональне представництво Світового банку по Україні, Білорусі та Молдові. – К., 2006. – (CD-ROM).
Циганкова Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів / Циганкова Т.М. // Маркетинг в Україні. – 2004. - №3. – С.40-45.
Український малий бізнес – на експорт? // Інтернет-ресурс: http://www.radiosvoboda.org/ /content/article/1791777.html
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті