ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНИХ РИНКІВ В ПРАКТИЦІ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • І.І. НАБОК Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу
  • А.Р. ЛИТВИН Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

Ключові слова:

зарубіжні ринки, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингові дослідження, міжнародний бізнес

Анотація

 Розглянуто маркетингові дослідження зарубіжних ринків, визначено напрямки діяльності підприємства під час здійснення дослідження на зарубіжних ринках. Описано процес  маркетингових досліджень зарубіжних ринків і основні його етапи. 

Біографії авторів

І.І. НАБОК, Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

к.е.н., доцент

А.Р. ЛИТВИН, Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

студентка

Посилання

Бадрак В. Європейські перспективи української оборонки /Дзеркало тижня, 2007. – № 24 (653) – С. 23. 2. Економічні дослідження світового банку. Україна, Європа, Світ. 2000–2005 / Регіональне представництво Світового банку по Україні, Білорусі та Молдові. – К., 2006. – (CD-ROM).

Циганкова Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів / Циганкова Т.М. // Маркетинг в Україні. – 2004. - №3. – С.40-45.

Український малий бізнес – на експорт? // Інтернет-ресурс: http://www.radiosvoboda.org/ /content/article/1791777.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті