Model of detection PR-impact by means of Internet mass media

Authors

  • Мирослав Олександрович Рябий ТОВ «Миронівський хлібопродукт»
  • Олег Анатолійович Хатян Компанія WisdomWell
  • Сергій Петрович Багацький ТОВ «Миронівський хлібопродукт»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2225-5036.21.9707

Keywords:

information space, information flow, informational impact, information operation, detection method PR-impact, thematic trend, thematic vector, complex networks

Abstract

The information space formed by the information thread of publications in the Internet of mass media is examined. The basis of work is hypothesis of about distinction of trends of thematic informative threads of type of the impartial informing and «PR-impact» in characteristics space of linguistic attributes. Showed a method for the distribution of the total flow of information on the components of the thematic threads, and a method of defining thematic streams with linguistic attributes «PR-influence». Cited data of preliminary empirical researches allow to estimate border terms for a decision-making in relation to an index presence of «PR-impact» of thematic thread. An analysis the results shows the presence of connection of the separate thematic trends got as a result of application of our method. This fact opens possibilities of theory of difficult networks for the reconstruction of topology of the real informative space and realization of analysis of informative threads.

Author Biographies

Мирослав Олександрович Рябий, ТОВ «Миронівський хлібопродукт»

Рік та місце народження: 1987 рік, с. Салиха, Київська область, Україна.

Освіта: Національний авіаційний університет, 2009 рік.

Посада: фахівець відділу інформаційної безпеки з 2015 року.

Наукові інтереси: криптографія, квантова криптографія, національна безпека, прогнозування загроз та викликів, дослідження інформаційного простору.

Публікації: більше 50 наукових публікацій, серед яких наукові статті, матеріали та тези доповідей на конференціях, навчальні посібники, патенти.

Олег Анатолійович Хатян, Компанія WisdomWell

Рік та місце народження: 1968 рік, м. Київ, Україна.

Освіта: НТУУ «КПІ», 1996 рік.

Посада: директор центру впровадження інформаційних технологій з 2014 року.

Наукові інтереси: національна безпека, інформаційна безпека, прогнозування загроз та викликів, дослідження інформаційного простору, експертні системи.

Публікації: більше 20 наукових публікацій, серед яких наукові статті, матеріали і тези доповідей на конференціях та навчальний посібник.

Сергій Петрович Багацький, ТОВ «Миронівський хлібопродукт»

Рік та місце народження: 1979 рік, м. Городище, Черкаська область, Україна.

Освіта: Харківський військовий університет, 2001 рік.

Посада: начальник відділу інформаційної безпеки з 2014 року.

Наукові інтереси: інформаційна безпека, прогнозування загроз та викликів, дослідження інформаційного простору, експертні системи.

Публікації: більше 5 наукових публікацій.

References

Горбулiн В.П., Додонов О.Г., Ланде Д.В. Iнформацiйнi операцiї та безпека суспiльства: загрози, протидiя, моделювання: монографiя. — К.: Iнтертехнологiя, 2009. — 164 c.

Ланде Д.В. Тренди відображення інформаційних операцій в інформаційному просторі / Д.В. Ланде // Інформація і право, 2013. — № 1 (7). — C. 82-88.

Грайворонська А.М. Дослідження інформаційних потоків, як динамічних мультиагентних систем. / А.М. Грайворонська, Д.В. Ланде // Системный анализ и информационные технологии: матер. 17-й Междунар. науч.-техн. конф. SAIT 2015, Киев, 22-25 июня 2015 г. / УНК «ИПСА» НТУУ

«КПИ». — К.: УНК «ИПСА» НТУУ «КПИ», 2015. — C. 62-63.

Додонов О.Г. Мультиагентная модель поведения тематических информационных потоков / Додонов О.Г., Ланде Д.В. // Материалы 6-ой Всероссийской мультиконференции — 2013. — Т. 4, № 6. — С. 102–107.

Шумка А.В. Інформаційно-мережева війна – нова форма міждержавного протиборства початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / А.В. Шумка, П.П. Черник // Військово-науковий вісник. — 2013. — Вип. 19. — С. 243-255. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vnv_2013_19_ 20.pdf.

Рябий М. Модель виявлення PR-впливу через публікації в інтернет ЗМІ. [Електронний ресурс] / М. Рябий, О. Хатян, С. Багацький // Безпека інформації. — 2015. — Т.21, № 2. — С.131-139. – Режим доступу: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ Infosecurity/article/view/8731/10703.

Хатян О.А. Алгоритм побудови «тем дня» Інтернет ЗМІ / О.А. Хатян // Інформаційна безпека людини, суспільства, держави. — № 2 (18), 2015 — С. 110-123.

Published

2015-11-30

Issue

Section

Business Intelligence & Knowledge Management