Етапи навчального проектування в професійній підготовці фахівців дизайну інтер’єру

N. Blazhiyevska

Анотація


У статті проаналізовані особливі задачі для різних стадій розробки проектів архітектурних інтер’єрів в реальному і в навчальному проектуванні:  завдання на проектування, релевантна угода, концептуальне моделювання, структурне моделювання, презентація, обговорення та погодження проекту, реклама та реалізація обєкту.

Ключові слова


Дизайн інтер’єрів; дошка настрою; проектування; релевантна угода; концептуальне моделювання; структурне моделювання; презентація.

Посилання


ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Київ. Мінрегіон України, 2014

In silico design. Електронний ресурс. Режим доступа: http: //insilicodesign.wordpress.com/live-studio/ дата доступа: 20.05.2017. – заголовок з екрану.

Гусова Д.Т. Формирование и развитие брэнда модной одежды в контексте проектной культуры и искусства. Диссертация на соискание ученой степени кандидата искусствоведения: 17.00.06 / Гусова Дзерасса Таймуразовна, Московский Государственный Университет дизайна и технологии. – М., 2016. – 245 с. - Режим доступа: http://www.mgudt.ru/aspirantura/files/defence/GusovaDT – дата доступа: 10.03.2016. – заголовок з екрану


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.