Антропосоціальні дизайн-системи (за матеріалами інноваційної реклами)

N. Skljarenko

Анотація


Введення людини як структурної інтегрованої частини у дизайн-систему засвідчило її антропосоціальну спрямованість. У статті розкривається сутність антропосоціальних дизайн-систем на прикладі інноваційної реклами з людьми. На основі системного підходу виділено види таких систем на рівнях індивідуальної, групової та масової комунікації. Встановлено, що принципами організації антропосоціальних дизайн-систем є самовираження та презентація (на індивідуальному рівні), експонування та дійство (на груповому рівні) та самоорганізація (на масовому рівні). Отримані результати доводять, що антропосоціальна дизайн-система характеризується гнучкістю та поліваріантністю розвитку в контексті художньо-проектної культури.

Ключові слова


Антропосоціальна дизайн-система; людина; комунікація; організація; інноваційна реклама.

Посилання


Avramenko D.K. Dizayn sovremennoy naruzhnoy reklamyi v Ukraine: printsipyi formoobrazovaniya: Avtoref. dis. ... Kand. is .: 17.00.07 - Dizayn. - Harkov, 2012. - 20 s.

Bilbord iz lyudey [Elektronnyiy resurs]. - Rezhim dostupa: http://www.naroozhka.ru/

Zhivaya reklama: statika v dvizhenii [Elektronnyiy resurs]. - Rezhim dostupa: http://www.adline.by/journal/news/4452

Zulyar Yu.A. Massovyie kommunikatsii v reklame: Uchebnik dlya vuzov / Yu.A. Zulyar. - Irkutsk: Ottisk, 2006. - 405 s.

Nurullin R.A. Chelovechestvo kak samoorganizuyuschayasya sistema // Sbornik nauchnyih trudov i materialov Tretego Mezhdunarodnogo simp-ziuma «Fenomenyi Pri¬rodyi i Eko¬logiya Cheloveka». - Ka¬zan, 1997. - S.81-84 [Elektronnyiy resurs]. - Rezhim dostupa: http://www.pandia.ru/text/78/194/1657.php

Oleshko I.P. Reklamnyiy performans kak kontseptualnyiy podhod v kreativnoy reklame / I.P. Oleshko, N.V.Sklyarenko // Studencheskiy nauchnyiy vestnik. Seriya «Estestvennyie i tehnicheskie nauki». - Lutsk, RIO Lutskogo NTU, 2013. - Vyipusk 10 (chast 2). - S.83-86.

Pavlovskaya E. Dizayn reklamyi: pokolenie NEXT / Elena Pavlovskaya. - SPb .: Piter, 2003. - 320 s.

Pocheptsov G.G. Teoriya kommunikatsii / Georgiy Georgievich Pocheptsov. - M .: «Ref-buk», M .: Vakler, 2001. - 656 s.

Reklama na lyudyah [Elektronnyiy resurs]. - Rezhim dostupa: http://e-partner.ru/active/reklama_na_lyudyah

Reklamnaya ideya # 1973. Interaktivnyie reklamnyie schityi s zhivyimi lyudmi [Elektronnyiy resurs]. - Rezhim dostupa: http://www.1000ideas.ru/?p=5484

Sila zhivoy reklamyi - plakatyi s lyudmi [Elektronnyiy resurs]. - Rezhim dostupa: http://www.startsbusiness.ru/ideas60.html


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.