Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ххі столітті: Web-технології та стилістичні тенденції

S. Pryshchenko, М. Pryshchenko

Анотація


Інтернет досліджено як актуальний засіб рекламних комунікацій у сучасних умовах жорсткої конкуренції і перенасиченості ринку товарами та послугами. Розглянуто можливості WEB-технологій у формуванні іміджу компанії, навчального закладу, особистості. Стилістичні тенденції WEB-дизайну охарактеризовано залежно від функціонального призначення сайтів і банерної реклами.

Ключові слова


Інтернет-простір; рекламні комунікації; WEB-технології; стилістичні тенденції WEB-дизайну; функціональність.

Посилання


Berdyishev S.N. Sekretyi effektivnoy Internet-reklamyi / S.N.Berdyishev. - M .: Dashkov i Ko, 2010.

Borodaev D. Sayt kak ob'ekt graficheskogo dizayna: monografiya / D.Borodaev. - M .: Septima LTD, 2006. - 288 s.

Virtualnyiy svyaznoy // Investgazeta. - 2007. - 19.03. - S. 70-71.

Geets V.M. Prioritetyi natsionalnogo ekonomicheskogo razvitiya v kontekste globalizatsionnyih vyizovov: monografiya [Elektronnyiy resurs] / V.M.Geets. - Ch.2. - 2008. - Rezhim dostupu:http://uchebnik-besplatno.com/uchebnik-natsionalnaya-ekonomika/prioriteti-natsionalnogo-ekonomichnogo.html.

Zanichkovska A. Internet-trendyi: chto oni izmenyat dlya biznesa? [Elektronnyiy resurs] / O.Zanichkovska. - Rezhim dostupa: http://innovations.com.ua/ua/articles/14204/temp.

Ivanov V. Kompyuternyie SMI na rubezhe vekov [Elektronnyiy resurs] / V. Ivanov // Aktualnyie voprosyi massovoy kommunikatsii / Institut zhurnalistiki KNU im. T.Shevchenko. - Vyip. 3. - Rezhim dostupa: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=362.

Kiseleva M. Druzhba v Internete stoit millionyi dollarov / M.Kiseleva // kommentarii.- 2008. - 15 fevralya. - # 5. - S. 25.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.