Формування середовища освітніх закладів відповідно до історичних епох

A. Novik

Анотація


На основі історичного підходу у дослідженні формування інтер`єрів будівель навчально-виховних закладів виявлено, що форми навчання і очікувані результати освіти і виховання в різні історичні епохи позначалися на формах організації навчального процесу, у тому числі на формальних ознаках навчальних приміщень. Показана закономірність сучасної тенденції до деформалізації шкільного середовища відповідно до компетентнісної парадигми навчання.

Ключові слова


Освітній процес; освітній заклад; форма навчання; інтер`єр; історичний підхід.

Посилання


Bodenko B.N., Bodenko L.A. Pedagogicheskie usloviya obschekulturnogo stanovleniya shkolnika v obrazovatelnoy srede. - M .: Issledovatelskiy tsentr problem kachestva podgotovki spetsialistov, 2001. - 93 s.

Vseobschaya istoriya arhitekturyi: [V 12 t.]. - M .: Stroyizdat. - T. 10. - 1972. - 592 s.

Dzhurinskiy A.N. Istoriya pedagogiki: Ucheb. posobie dlya stud. pedvuzov. - M .: Gumanit. izd. tsentr VLADOS, 2000. - 432 s.

Istoriya sovetskoy arhitekturyi (1917-1954 gg.): [Ucheb. dlya arhit. spets. vuzov] / N. P. Byilinkin, V. N. Kalmyikova, A. V. Ryabushina, G. V. Sergeeva; Pod red. N. P. Byilinkina, A. V. Ryabushina 256 s. il. 25 sm vtorom izd., Pererab. i dop. M. Stroyizdat, 1985. - 255 s.

Zimnyaya I.A. Klyuchevyie kompetentsii - novaya paradigma rezultata sovremennogo obrazovaniya [Elektronnyiy resurs]: Internet-zhurnal «Eydos». http://www.eidos.ru. - Nazvanie s ekrana.

Slobodchikov V.I. Obrazovatelnaya sreda: realizatsiya tseley obrazovaniya v prostranstve kulturyi // Novyie tsennosti obrazovaniya: kulturnyie modeli shkol.- Vyip. 7. Innovator Bennett Colledge. - M., 1997..

Ushinskiy K.D. V narodnosti v obschestvennom vospitanii // Ushinskiy K.D. Pedagogicheskie sochineniya: V 6 t. T. 1 / Sost. S.F. Egorov. - M .: Pedagogika, 1990. - 416 s.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.