Особливості застосування асимптотичних методів для розрахунку автоколивального руху літака

Автор(и)

  • А. В. Кудиненко Національний авіаційний університет
  • В. П. Котляров Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.9315

Анотація

Приведено результати дослідження руху літака на великих кутах атаки і ковзання. Розглянута перетворена повна система диференційних рівнянь, яка описує рух літака у просторі, в якій виділяються два коливальних контури, які зв'язані по обертанню спеціальним диференційним рівнянням, а також аналітичні особливості процесу синхронізації даних коливальних контурів

Біографії авторів

А. В. Кудиненко, Національний авіаційний університет

закінчив Київський інститут ВПС в 1957 році. Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри, декан факультету авіаційного обладнання Київського міжнародного університету цивільної авіації.Автор більше 180 друкованих робіт у галузі підвищення ефективності пілотажно-навігаційних комплексів літаків, динаміки польоту та авіаційних тренажерів

В. П. Котляров, Національний авіаційний університет

закінчив Київський інститут ВПС в 1977 році. Кандидат технічних наук, старший науковий співробітник, начальник управління Центрального науково- дослідного інституту. Автор більше 50 робіт у галузі авіаційних тренажерів і багатозв’язних систем динаміки польоту

Посилання

Боголюбов Н.Н., Митропольский Ю.А. Асимптотические методы в теории нелинейных колебаний. - М.: Наука, 1974. - 503 с.

Рубаник В.П. Колебания квазилинейных систем с запаздыванием. - М.: Наука, 1969. -290 с.

Кудиненко А.В. Многосвязные системы динамики полета. - К.: КВВАИУ, 1978. - 215 с.

Downloads

Як цитувати

Кудиненко, А. В., & Котляров, В. П. (1999). Особливості застосування асимптотичних методів для розрахунку автоколивального руху літака. Вісник Національного авіаційного університету, 2(1), 135–140. https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.9315

Номер

Розділ

Інформаційні технології