Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.63.8879Ключові слова:
навчальні програми, неперервна освіта, педагогічна практика, підготовка учителів, професійна освітаАнотація
Представлено результати порівняльно-педагогічного аналізу особливостей педагогічної освіти, яка забезпечує високопрофесійну діяльність викладачів в розвинутих країнах світу. Особливо важливим є питання оновлення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до принципів особистісно-орієнтованого підходу, який націлений на розвиток особистості викладачів, їхньої професійної компетентності. Виявлено прогресивні ідеї у процесі професійного розвитку педагогів, а також роль співпраці між університетами, школами й професійними педагогічними організаціями. Особливу увагу приділено посиленню практичного компонента в навчальних програмах у процесі набуття майбутніми учителями теоретичних і практичних знань та навичок.Посилання
Studies on higher education. Editor: L. C. Barrows. ISBN 92-9069-173-X, UNESCO. – 2003. – 337 p.
World data on education. 7th edition. 2010/11. Netherlands, October 2012. – UNESCO. – 42 p.
System approach for better education results. Bulgaria / teacher policy. SABER country report, the World Bank. – 2013. – 23 p.
World data on education. 7th edition. 2010/11. Great Britain. November 2012. – UNESCO. – 44 p.
World data on education. 7th edition. 2010/11. Great Britain (Scotland). September 2012. – UNESCO. – 42 p.
Downloads
Опубліковано
17.09.2015
Як цитувати
Pazyura, N. (2015). Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу. Вісник Національного авіаційного університету, 63(2), 120–123. https://doi.org/10.18372/2306-1472.63.8879
Номер
Розділ
Професійна освіта
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).