Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу

Автор(и)

  • Nataliya Pazyura National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.63.8879

Ключові слова:

навчальні програми, неперервна освіта, педагогічна практика, підготовка учителів, професійна освіта

Анотація

Представлено результати порівняльно-педагогічного аналізу особливостей педагогічної освіти, яка забезпечує високопрофесійну діяльність викладачів в розвинутих країнах світу. Особливо важливим є питання оновлення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до принципів особистісно-орієнтованого підходу, який націлений на розвиток особистості викладачів, їхньої професійної компетентності. Виявлено прогресивні ідеї у процесі професійного розвитку педагогів, а також роль співпраці між університетами, школами й професійними педагогічними організаціями. Особливу увагу приділено посиленню практичного компонента в навчальних програмах у процесі набуття майбутніми учителями теоретичних і практичних знань та навичок.

Біографія автора

Nataliya Pazyura, National Aviation University

Pazyura Nataliya. Doctor of Pedagogical Science. Associate Professor.
Head of the Chair of Aviation English, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.
Education: Kramatorsk Economic-Humanitarian Institute, Kramatorsk, Ukraine (1997).
Research area: Theory and methodology of professional education.

Посилання

Studies on higher education. Editor: L. C. Barrows. ISBN 92-9069-173-X, UNESCO. – 2003. – 337 p.

World data on education. 7th edition. 2010/11. Netherlands, October 2012. – UNESCO. – 42 p.

System approach for better education results. Bulgaria / teacher policy. SABER country report, the World Bank. – 2013. – 23 p.

World data on education. 7th edition. 2010/11. Great Britain. November 2012. – UNESCO. – 44 p.

World data on education. 7th edition. 2010/11. Great Britain (Scotland). September 2012. – UNESCO. – 42 p.

Опубліковано

17.09.2015

Як цитувати

Pazyura, N. (2015). Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу. Вісник Національного авіаційного університету, 63(2), 120–123. https://doi.org/10.18372/2306-1472.63.8879

Номер

Розділ

Професійна освіта