Синтез управління повітряним рухом на основі використання методу штучних гравітаційних полів

Автор(и)

  • Valeriy Chepizhenko National Aviation University, Kyiv, Ukraine
  • Nataliia Solomina National Aviation University, Kyiv, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.58.6666

Ключові слова:

вирішення конфлікту, гравітаційне поле, радіус маятника, сили що притягуються, сили що відштовхуються.

Анотація

Для дослідження методу штучних гравітаційних полів змодульовано рух двох конфліктуючих літаків з різними кутами Ψ. Наведено область керованих станів з різними ступенями розвиненості.

Біографії авторів

Valeriy Chepizhenko, National Aviation University, Kyiv, Ukraine

Chepizhenko Valeriy (1968). Doctor of Engineering. Senior Researcher.

Director of the Air Navigation Institute, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.

Education: Kyiv Higher Military Aviation Engineering College Majoring in “aircraft equipment”, Kyiv, Ukraine (1990), Kyiv Institute of the Air Forces, Kyiv, Ukraine (1999).

Research area: cybernetics, avionics, information technology and control engineering and ergotic systems, control of complex dynamic systems conflict type.

Nataliia Solomina, National Aviation University, Kyiv, Ukraine

Solomina Nataliia (1991). Student.

National Aviation University, Kyiv, Ukraine

Посилання

Eby, M. S. A Self-Organizational Approach for Resolving Air Traffic Conflicts. Lincoln Laboratory Journal. 1994.Vol. 7, N 2.

Haken, H. Synergetics, an Introduction: Nonequilibrium Phase Transitions and Self-Organization in Physics, Chemistry, and Biology. 3rd rev. enl. ed. New York, Springer-Verlag, 1983.

Kuchar, J. K.; Yang, L. C. A review of conflict detection and resolution modeling methods. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems. 2000. Vol. 1, N 4. P. 179–189.

Опубліковано

25.06.2014

Як цитувати

Chepizhenko, V., & Solomina, N. (2014). Синтез управління повітряним рухом на основі використання методу штучних гравітаційних полів. Вісник Національного авіаційного університету, 58(1), 26–30. https://doi.org/10.18372/2306-1472.58.6666

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування