ВПЛИВ ОСВІТНЬОЇ КОНЦЕПЦІЇ НА ІНФОРМАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.53.3532Ключові слова:
дидактика, концепція, освіта, технікаАнотація
Розглянуто питання, пов’язані з розробленням інноваційної освітньої концепції вищої технічної школи. Показано її вплив на рівень досконалості системи інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу з фундаментальних і технічних дисциплін, ефективність і якість освіти, формування системного мислення студента та його творчої особистості.Посилання
Кириченко В.І. Теоретичні і методичні основи інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу з загальної хімії у вищих технічних навчальних закладах: дис. … д-ра пед. наук / В І. Кириченко. – К., 2010. – 483 с.
Кириченко В.І. Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп’ютерно-моделювальної технології його конструювання / В.І. Кириченко // Педагогіка і психологія: вісник НАПН України. – К., 2011. - № 4. - С. 29-38.
Кириченко В.І. Зміст і методика навчання загальної хімії у вищій технічній школі: моногр. / В.І. Кириченко. - Хмельницький: Міська дру-карня. – 2004. – 315 с.
Особенности подготовки специалистов-химмотологов в Национальном авиационном университете / С.В. Бойченко, В.И. Терехин, А.Ф. Аксёнов, В.Ф. Новикова // Матеріали ІІ МНТК «Проблеми хіммотології», 2–6 червня 2008 р. – К.: НАУ. – С. 78–80.
Бойченко С.В. Химмотологическая научно-педагогическая школа в системе информационного обеспечения учебного процесса / С.В. Бой-ченко, А.Ф. Аксёнов, В.И. Терехин // Нефть и газ. – 2009. – № 1. – С. 74–79.
Бойченко С.В. Проблеми становлення основних термінів і понять з хіммотології // Гуманітарні проблеми становлення сучасного фахівця: матеріали VIII МНПК. – К.: НАУ, 2007. – С. 5–7.
Бойченко С.В. Впровадження наукових досліджень у процес підготовки фахівців з авіаційної наземної техніки // Матеріали наук.- метод. конф. «Вплив наукових досліджень на підвищення якості підготовки фахівців». – Івано-Франківськ, 1998, 20–21 травня. – С. 85–87.
Бойченко С.В. Методические аспекты дипломного проектирования // Збірник наукових праць ІІІ Міжн. наук.-метод. конф. «Освіта та віртуальність». – Севастополь, 15–17.09.99 р. – С. 93–96.
Кириченко В.І. Загальна хімія: навч. посіб. для студ. ВТНЗ / В.І. Кириченко. - К.: Вища шк., 2005. – 640 с.
Кириченко В.І. Загальна хімія: практикум: навч. посіб. для студ. ВТНЗ / В.І. Кириченко. – Хмельницький: РВЦ ХНУ, 2011. – 303 с.
Кириченко В.І. Система навчально-мето-дичного комплекту з хімії для вищої школи / В.І. Кириченко // Педагогіка і психологія професійної освіти: журн. НАПН України. – 2005. - № 2. - С. 53-62.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).