ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

Автор(и)

  • Л. Добровольська Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.34

Ключові слова:

євроінтеграція, іншомовні інтегровані уміння, реально-мовленнєва дисципліна

Анотація

Розглянуто питання розвитку іншомовних інтегрованих умінь студентів відповідно до ви-мог часу.  Визначено лінгводидактичні принципи розвитку інтегрованих умінь на засадахсистемно-комунікативного підходу, в якому визначено взаємообумовленість навчальних дійстудентів з оволодіння вміннями реальної комунікації

Посилання

Вища освіта України і Болонський про-

цес: навч. програма / розробл.: М.Ф. Степко,

Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук та ін. – К.;

Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка,

– 18 с.

Мартынова Р.Ю. Цели обучения инос-

транным языкам на современном этапе /

Р.Ю. Мартынова. – О.: ПНЦ АПН Украины,

– 111 с.

Тарнопольский О.Б. Методика навчання

іншомовної мовленнєвої діяльності у вищо-

му навчальному закладі освіти: навч. посіб. /

О.Б. Тарнопольский. – К.: Фірма «Інкос»,

– 248 с.

Онищук В.А. Дидактика в современной

школе: пособие для учителя / В.А. Онищук. –

К.: Радянська шк.., 1987. – 351 с.

Ніколаєва С.Ю. Методика навчання іно-

земних мов у середніх навчальних закладах /

С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 1999. – С. 48–50.

West M. Learning to read a Foreign Language

and Other Essays on Language Teaching /

M. West. – L.: Longman, 1955. – 100 р.

Выготский Л.С. Як визначити творчі

здібності дитини / Л.С. Выготский. – К.: Ра-

дянська шк.., 1991. – 232 с.

Калугина А.Е. Рефлексия как необходи-

мое условие развития творческих способнос-

тей обучающихся английскому языку /

А.Е. Калугина // Дополнительное образова-

ние. – 2005. – № 12. – С. 10–12.

Беспалько В.П. Слагаемые педагогиче-

ские технологии / В.П. Беспалько. – М.: Нау-

ка, 1989. – 192 с.

Downloads

Опубліковано

19.03.2012

Як цитувати

Добровольська, Л. (2012). ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Вісник Національного авіаційного університету, 47(2), 176–180. https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.34

Номер

Розділ

Професійна освіта