КЛАСИФІКАЦІЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ МІЖ ЛІТАЛЬНИМИ АПАРАТАМИ ТА ВИБІР ЗОН НЕБЕЗПЕКИ

Автор(и)

  • В. П. Харченко Національний авіаційний університет
  • О. Г. Кукуш Національний авіаційний університет
  • Є. А. Бабак Національний авіаційний університет
  • С. А. Закора Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15201

Анотація

Розглянуто математичну модель оцінки найкоротшої відстані між траєкторіями літальних апаратів та формування конфліктних ситуацій залежно від результатів оцінки. Особливу увагу придічено побудові траєкторій для двох літальних апаратів, знаходженню найкоротшої відстані між двома траєкторіями літальних апаратів та довірчого інтервалу для найкоротшої відстані.

Біографії авторів

В. П. Харченко, Національний авіаційний університет

д-р техн. наук, професор

О. Г. Кукуш, Національний авіаційний університет

д-р фіз.-мат. наук

Є. А. Бабак, Національний авіаційний університет

мол., наук., співробітник

С. А. Закора, Національний авіаційний університет

студент

Посилання

Харченко В. П., Косенко Г. Г. Многоальтернативный последовательный метод в задачах ситуационного анализа воздушной обстановки // Моделирование радиоэлектронных систем и комплексов обеспечения полетов: Сб. науч. тр. - К.: КМУГА, 1996. - С. 3-10.

Кубические одномерные сплайны в статистике. Методические рекомендации для студентов механико-математического факультета / Сост. А. Г. Кукуш. - К.: КГУ, 1991. - 60 с.

Як цитувати

Харченко, В. П., Кукуш, О. Г., Бабак, Є. А., & Закора, С. А. (2021). КЛАСИФІКАЦІЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ МІЖ ЛІТАЛЬНИМИ АПАРАТАМИ ТА ВИБІР ЗОН НЕБЕЗПЕКИ. Вісник Національного авіаційного університету, 14(3), 79–88. https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15201

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>